BUYING THE CHEAPEST GAMES AT GAMESTOP!!

BUYING THE CHEAPEST GAMES AT GAMESTOP!!

WE ONLY BOUGHT THE CHEAPEST GAMES IN GAMESTOP FOR ONE DOLLAR!! INCLUDING CHEAP XBOX ONE X, PS4 PRO AND NINTENDO SWITCH GAMES!!
What’s good Legit Nation! Thanks for watching and supporting the channel! I am a 20 year old kid living in San Antonio, Texas grinding and working harder each day to make my dreams become a reality of becoming the biggest latino influencer. With The Lord and my family and friends by my side, nothing will be able to stop us. Let’s get it Legit Nation!
– SOCIAL MEDIA (FOLLOW ME)
Instagram: https://instagram.com/thelegittim
Twitter: https://twitter.com/legittimtweets
SnapChat: https://snapchat.com/add/timtheactor

** On the sales for the new games, when the video games have been sitting in the store for a long time the company will move the new games to a pre-owned price and you can score big!**

MORE DAILY EPISODES HERE
https://www.youtube.com/playlist?list=PLL_I76GNm_F6drpVNfkeXnSsScJyNVqXG

For business inquires please contact : LegitBookTim@yahoo.com

50 Comments

  1. Marlin Games on May 4, 2022 at 8:03 pm

    Elder scrolls trash

  2. RobloxianoGigio on May 4, 2022 at 8:04 pm

    I bought a ps3 game for 9 cents lol

  3. Swarthyy on May 4, 2022 at 8:04 pm

    Just go to Cex cheapest game is 50 cent

  4. The Esperanza Compromise By Jason Daniel Baker on May 4, 2022 at 8:05 pm

    short squeeze

  5. Riฤards on May 4, 2022 at 8:08 pm

    Wait a sec you arr that hyprbeast from crazy gorrila

  6. sam Lakin on May 4, 2022 at 8:08 pm

    Imagine what heโ€™ll do when he finds out I got fifa 15 for 20p

  7. Alton Kilbourn on May 4, 2022 at 8:08 pm

    They’re that cheap because they are in a game stop case

  8. ScaredyCousins on May 4, 2022 at 8:09 pm

    Yea I see 99 cent GameStop games all the time at different GameStop stores. Basically just old NBA 2K games and crap. I did get a pretty good DS game for 99 cents tho. ๐Ÿ™‚

  9. HanShot1st on May 4, 2022 at 8:13 pm

    People still play madden 15

    Nope

  10. Pokey Boy234 on May 4, 2022 at 8:14 pm

    Iโ€™ve seen a guy get lick 20 game for free dumpster diving at GameStop and old consels

  11. Vania Adopt me on May 4, 2022 at 8:14 pm

    nob

  12. EchoWasTaken on May 4, 2022 at 8:14 pm

    Mans overreacted at madden 15 lmao

  13. Michael Montgomery on May 4, 2022 at 8:14 pm

    I got a game for 3 bucks at games

  14. Kostaki K on May 4, 2022 at 8:15 pm

    All ya nerds better sit down in your mamas basement

  15. J Z on May 4, 2022 at 8:17 pm

    I got 2k16 yesterday for 0.99 ๐Ÿ˜…

  16. IndustrialApester098 on May 4, 2022 at 8:17 pm

    How come theyโ€™re not wearing masks (I know, itโ€™s a joke)?

  17. prince caspen on May 4, 2022 at 8:18 pm

    He got ripped off! ๐Ÿคฃ

  18. Tk R.P.G on May 4, 2022 at 8:18 pm

    I bought a game at gamestop for 25 cents

  19. Jay Rivera on May 4, 2022 at 8:19 pm

    That legendary edition destiny is just vanilla destiny, the dlcs are a code

  20. WrangWrang is me on May 4, 2022 at 8:19 pm

    Morgz vibes

  21. Rowen Woelke on May 4, 2022 at 8:22 pm

    Cheapest game is madden 15 for $1.99

  22. Boarkno on May 4, 2022 at 8:23 pm

    Everytime he speaks he look like he’s gonna cry tbh

  23. ๐™ง๐™ž๐™ก๐™š๐™ฎ ใƒ„ on May 4, 2022 at 8:23 pm

    In the UK at game FIFA 18 is 15p

  24. The Slayer0 on May 4, 2022 at 8:24 pm

    I dont like elder scrolls

  25. Jootsfr on May 4, 2022 at 8:25 pm

    Tim: โ€œIโ€™m the biggest nerd of all hereโ€
    All The Other Nerds: *sits down*

  26. Sheli on May 4, 2022 at 8:26 pm

    These guys are EXTREME CHEAPSKATES

  27. Maloony on May 4, 2022 at 8:27 pm

    My g said advance d warfare good

  28. Lelo Mthupha on May 4, 2022 at 8:28 pm

    Wwajhfada

  29. tevi blekhman on May 4, 2022 at 8:30 pm

    Love Xbox .

  30. DjangoR6 on May 4, 2022 at 8:32 pm

    Madden 15 was discontinued ages ago idk what you mean by โ€œ ITS A GOOD GAME PEOPLE HAVE BEEN PLAYING FOR YEARSโ€ (also I got a game fo 75c soo)

  31. JustZaker on May 4, 2022 at 8:33 pm

    Donโ€™t know why heโ€™s so surprised that madden 15 was $1.99, I bought both cod 4 and world at war for $2 with no tax

  32. The Conquistador on May 4, 2022 at 8:33 pm

    Its funny watching someone who knows absolutely nothing about games saying whats good and what games are similar

  33. Isaac Emmanuel on May 4, 2022 at 8:34 pm

    Thank you for unbanning my PS4 @ Isaacwebber08 on IG!

  34. Tk R.P.G on May 4, 2022 at 8:34 pm

    Oops I meant 75 cents

  35. Sheli on May 4, 2022 at 8:35 pm

    This guy is a crap version of morgz

  36. Kabul Seraj on May 4, 2022 at 8:38 pm

    I love you ๐Ÿ’›๐Ÿ˜—โค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธ๐Ÿ’›โค๏ธ๐Ÿ˜—๐Ÿ˜—๐Ÿ˜—โค๏ธ๐Ÿ’›๐Ÿ’›๐Ÿ˜—๐Ÿ˜—๐Ÿ’›โค๏ธโค๏ธ๐Ÿ˜—๐Ÿ’›โค๏ธโค๏ธ๐Ÿ’›๐Ÿ’›

  37. The meme Man on May 4, 2022 at 8:44 pm

    Density Seriously thatโ€™s why I hate game stop

  38. Brandon dempsey on May 4, 2022 at 8:44 pm

    I bought just sing on the ps4 and it was 5 dollars

  39. Osmani Gaming on May 4, 2022 at 8:44 pm

    Destiny 2 free now๐Ÿ˜‚

  40. Reaper on May 4, 2022 at 8:44 pm

    Those games are trash and he knows it

  41. Misterio_616 on May 4, 2022 at 8:45 pm

    Theres games for1$

  42. Michael Montgomery on May 4, 2022 at 8:45 pm

    Stop

  43. Ostoj1c_ on May 4, 2022 at 8:46 pm

    Fun fact: destiny is now free

  44. Op Teddy on May 4, 2022 at 8:47 pm

    I am your two million subscriber

  45. LXGAMING on May 4, 2022 at 8:47 pm

    yeah relly cheap games are a everyday case i found battlefeild 1 for 0.99

  46. CruZ ArK on May 4, 2022 at 8:47 pm

    Which 2k

  47. no name on May 4, 2022 at 8:47 pm

    When you find out that used games existed

  48. xXEvilKillerXx Gaming on May 4, 2022 at 8:50 pm

    Lol I buy fifa18 for only 0.99 dollar

  49. Larry kool the gamer on May 4, 2022 at 8:55 pm

    None of those games are good except darksiders 2

  50. Isaac Emmanuel on May 4, 2022 at 8:57 pm

    Thank you for unbanning my PS4 @ Isaacwebber08 on IG!

Leave a Comment