50 Comments

  1. Xero Punt on September 12, 2021 at 11:04 pm

    Funny how you can hook & latch a person with a few words….this is where

    ‘Be in the world not of the world’

    would have saved a life…

  2. isabel maria hernandez on September 12, 2021 at 11:05 pm

    I finally found the right video… It been year for looking for this video

  3. dawn florr on September 12, 2021 at 11:05 pm

    😂😂

  4. Global Chaos on September 12, 2021 at 11:06 pm

    WTF HE GETS SHOT?! Can’t believe I never noticed that shit these past 8 years

  5. Septrie on September 12, 2021 at 11:08 pm

    Found it haha…

  6. Dandylooona on September 12, 2021 at 11:10 pm

    fuck tiktok, this is the OG

  7. Toronto Bound on September 12, 2021 at 11:11 pm

    I was not expecting tht last part

  8. DIM z on September 12, 2021 at 11:12 pm

    Guess what?!
    You back here even after all these years 😂

  9. legacy on September 12, 2021 at 11:13 pm

    who all is here from tiktok

  10. Angelina Ballerina on September 12, 2021 at 11:13 pm

    Max, I do not know if you read your comments, but damn, I love your art. The humor is amazing, the whole thing is super cool!!!

  11. KiNg TaeRin on September 12, 2021 at 11:18 pm

    so this was the og vid huh. lmao

  12. Joeanalyn Sanchez on September 12, 2021 at 11:19 pm

    I’m here because of the tiktok trend haha

  13. Andrea Yalli Canchari on September 12, 2021 at 11:19 pm

    😱😱

  14. Pure Blood Prince on September 12, 2021 at 11:24 pm

    Online game chat be like:

  15. Ryan on September 12, 2021 at 11:26 pm

    so this is where it came from

  16. Jazz on September 12, 2021 at 11:27 pm

    What the hell was that ending?????

  17. Aireen Alipio on September 12, 2021 at 11:27 pm

    So this is the original one😅
    Tony and Ezekiel memes

  18. josiah912 on September 12, 2021 at 11:27 pm

    Tik tok brought me here

  19. Entrepreneur Towing on September 12, 2021 at 11:29 pm

    This video went Left, I think it was supposed to go right

  20. Bramulya Subagiyo on September 12, 2021 at 11:30 pm

    Such a classic

  21. Angelina Ballerina on September 12, 2021 at 11:32 pm

    Your endings are awesome!!!! Love ur vampire one

  22. Angelina Ballerina on September 12, 2021 at 11:32 pm

    I cannot believe I went this long without knowing your art. All my coworkers already knew about this video. But now that I know we all yell it to each other down hall’s or across rooms
    "WHATS YOUR NAME!!!!?????!"

  23. Indianbossgirl on September 12, 2021 at 11:35 pm

    The end😓I didn’t see it coming lol

  24. Rachel McManamy on September 12, 2021 at 11:35 pm

    Is this the original? And what’s it from?

  25. Brittany Lamoureux on September 12, 2021 at 11:37 pm

    Accurate to this day XD

  26. amy kennedy on September 12, 2021 at 11:37 pm

    My god

  27. Akshay Kaushik on September 12, 2021 at 11:38 pm

    If you want to remember this video as a funny one, then please don’t watch the last 10 seconds.

  28. Dirty Dan Lace on September 12, 2021 at 11:38 pm

    Who’s still watching this in 2021?? And still laughing??

  29. CLAUSIEE on September 12, 2021 at 11:39 pm

    gamer on random voice chat be like :

  30. M V on September 12, 2021 at 11:39 pm

    Max said don’t talk to strangers, but in the end Max talked to the strangers in his head.

    Get well.

  31. Chitrasen Biswal on September 12, 2021 at 11:40 pm

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  32. Hunter on September 12, 2021 at 11:40 pm

    Damn i never actually saw the shooting part 💀

  33. Jacqui Sunethra on September 12, 2021 at 11:40 pm

    When he almost fell 😂😂

  34. meh potato on September 12, 2021 at 11:42 pm

    This is the ORIGINAL

  35. Cecy Cusanero on September 12, 2021 at 11:44 pm

    I came here for tik tok. Is there anyone else?

  36. Mrflamingoman on September 12, 2021 at 11:46 pm

    Why can’t I share this?

  37. Darrin Crawford Jr. on September 12, 2021 at 11:46 pm

    if y’all are coming from tiktok you had a shitty childhood

  38. yeet on September 12, 2021 at 11:48 pm

    this is a certified hood classic.

  39. botconboy on September 12, 2021 at 11:52 pm

    Dadadadada suction cup man, look at me goooo

  40. reaper wolf on September 12, 2021 at 11:54 pm

    Lol

  41. xRiccc on September 12, 2021 at 11:54 pm

    Here from tiktok ?

  42. NIX1NOX on September 12, 2021 at 11:54 pm

    Final inesperado

  43. Gustavo Meza on September 12, 2021 at 11:57 pm

    Tony didn’t know that was going to be his last rest next to the lake

  44. Sooshu Trash on September 12, 2021 at 11:57 pm

    this the og

  45. Jay on September 13, 2021 at 12:00 am

    was funny until the end

  46. Jag Ram on September 13, 2021 at 12:00 am

    Tik Tok just now finding the gem we’ve known of from Max years and years ago

  47. Gavin Guajardo on September 13, 2021 at 12:00 am

    What the fuck

  48. Aminul islam raju on September 13, 2021 at 12:01 am

    Nobody:

    Literally nobody:
    Bangladeshi and Indian people for no reason

  49. Negronaut _ on September 13, 2021 at 12:01 am

    This has to be the best video on YouTube

  50. Mohammed Arslan on September 13, 2021 at 12:01 am

    What’s your name ??

    Tony

    Hilllarious,,,🤣😂😂😂😂😂

Leave a Comment