Juan's Lemonade Stand | David Lopez

Juan's Lemonade Stand | David Lopez

Juan’s lemonade stand is just full of surprises…Thanks for watching!

Check out:
Josh Darnit http://youtube.com/joshdarnit?

Follow David Lopez on social media

Instagram: https://www.instagram.com/davidlopezfilms/?hl=en

Twitter: https://mobile.twitter.com/davidlopezfilms?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Eauthor

Facebook: https://m.facebook.com/davidlopezfilms/

47 Comments

  1. Jonh Martinez on September 30, 2021 at 7:42 am

    At 1:03 it rocks! Oh and 2:07

  2. Aarav Shah on September 30, 2021 at 7:43 am

    You know I wrote a whole script on this video to do with my 4 friends, it never happened cuz we had no filming tool

    Edit: lol I noticed it could’ve meant I have no friends, that’s not the case, just yet…

  3. Amairani matinez on September 30, 2021 at 7:45 am

    Easy money

  4. Golden Zapdos on September 30, 2021 at 7:46 am

    I could’ve sworn there was another version with different music. And it was much shorter

  5. Kristopher on September 30, 2021 at 7:47 am

    1:05
    Neighbors: WHAT IN THE WORLD?!

  6. Darsi J✨ on September 30, 2021 at 7:48 am

  7. Berry Bears on September 30, 2021 at 7:48 am

    THE MUSIC 😂

  8. Diego Segundo on September 30, 2021 at 7:49 am

    Plot twist Juan is the dad😂🤣😭

  9. Alan De la cruz on September 30, 2021 at 7:50 am

    andale andale

  10. Matthew Jim on September 30, 2021 at 7:52 am

    Thats what i thought fool

  11. Abdul Wali on September 30, 2021 at 7:54 am

    I love you guys

  12. Noor Ilhan Noor Azhar on September 30, 2021 at 7:56 am

    Got any grapes?

  13. ChromeDino on September 30, 2021 at 7:57 am

    Juan.

  14. Bandit King on September 30, 2021 at 8:00 am

    lol

  15. Elliot RocketBlast on September 30, 2021 at 8:01 am

    The ending had me like: 🤣

  16. SarSar’s Vintage Jewelry on September 30, 2021 at 8:01 am

    Ha! The chancla!!!!

  17. Big_FAT_Minecraft_FARTS on September 30, 2021 at 8:01 am

    Rip he died in 2021Monday

  18. ChisanaAkuma on September 30, 2021 at 8:02 am

    "I’m going to have him work for me and I’m going to take all the money and buy some new jeans" "Yeah I’d do the same thing too" "You would you scumbag"

  19. Anette Visser on September 30, 2021 at 8:03 am

    i think he is david’ son not neppew

  20. T0PH3RM4C on September 30, 2021 at 8:05 am

    Lemon to the face 🤣

  21. Chip Pong on September 30, 2021 at 8:06 am

    La chancla never hurts

  22. Berry Bears on September 30, 2021 at 8:07 am

    DONT TELL ME HOW TO RAISE OTHER PEOPLES KIDS

  23. hanep ka on September 30, 2021 at 8:08 am

    Haha his a frick hahaha

  24. BIG dares on September 30, 2021 at 8:10 am

    Lol

  25. Matthew Jim on September 30, 2021 at 8:10 am

    Juan he just look like you. Thats raises

  26. The masked drummer on September 30, 2021 at 8:14 am

    0:49 that’s racist

  27. Brenda Vazquez on September 30, 2021 at 8:14 am

    0:10

  28. XLI Night L1Ght XL Life on September 30, 2021 at 8:16 am

    U make me laugh when I’m sad 🙂

  29. Goku_ui9638 on September 30, 2021 at 8:19 am

    Hahaha

  30. 👑Luka📸 on September 30, 2021 at 8:20 am

    Oi! Did’t I tell u this is my territory!? 🙄✋🏻

  31. Christian Campbell on September 30, 2021 at 8:21 am

    Is anyone gonna mention how he payed for the lemonade but he didn’t get any?

  32. Aldo your boy on September 30, 2021 at 8:22 am

    The little kid tho 🤣 and who is the little kid

  33. Max Castellanos on September 30, 2021 at 8:24 am

    Waitevan manches douy

  34. Dark on September 30, 2021 at 8:24 am

    Lemonade stand is good for people

  35. Emanuel Flores on September 30, 2021 at 8:26 am

    1:05 when your dad sees you did not took out the trash

  36. RattyFatty on September 30, 2021 at 8:26 am

    Ez money 👌

  37. asmaali96 on September 30, 2021 at 8:27 am

    You would you scumbag _juan

  38. Berry Bears on September 30, 2021 at 8:27 am

    “Then why are you wasting my time then “

  39. Mommy Shonnie on September 30, 2021 at 8:28 am

    A whole year later and I’m still laughing at the way he hit him with that lemon when he got out of that car😳😂😂

  40. Lil Sándwich on September 30, 2021 at 8:29 am

    Hey vato this is my territory 😭😭🤣

  41. Aaleyah Sanez on September 30, 2021 at 8:29 am

    Lmfao aren’t you a little old to be alive 💀

  42. Kyndall Fire on September 30, 2021 at 8:32 am

    Quote of the day "arnt u a little old to be doing a lemonade stand arnt u a littoe old to be alive" -juan 11

  43. Brenda Vazquez on September 30, 2021 at 8:33 am

    0:9

  44. HappyTaylor Breary on September 30, 2021 at 8:38 am

    POV: you only came her for the “aren’t you a little too old to be alive” meme

  45. Fernando Salas on September 30, 2021 at 8:40 am

    This is Hispanic upbringing the whole family gets to spank you and tattle tale on you.

  46. qt ski on September 30, 2021 at 8:40 am

    2 years ago juans lemon stand now Its Juan THE FLYING HORSEEE

  47. hanep ka on September 30, 2021 at 8:41 am

    Hahaha hia frick hahaha 🤣🤣

Leave a Comment